חדר הילדים space of my own

כל אחת (ואחד) צריכה איזה ספייס, אפילו קטן, משלה. אני מדברת על הילדים שלך. זה נותן כזאת תחושה ענקית שיש לי מקום משלי, והקטע הוא שמאד פשוט לייצר את הדבר הזה.

גם אם זה חדר משותף לכל ילד יש מיטה ואת האזור שסביבה, וזה בדיוק הספייס הפרטי שלו. 

אני אוהבת לערב את הילדים בעיצוב של הספייס שלהם, ולעשות ביחד את הדברים, תיכף מתחיל החופש הגדול, זה יכול להיות פרוייקט איטי ולפרוס אותו לצעדים קטנים ממליצה לבחור ביחד צבע לקירות, יכול להיות לכל החדר או רק לקיר שליד המיטה. הילדים שלי ביחד בחדר ואזור המיטה של כל אחד מהם צבוע בצבע אחר (אחד בחר כחול כהה והשני באדום עם זהב) כמובן להנחות ולכוון, לא נצבע עכשיו את כל החדר בכתום זרחני, כי זה לא יעשה להם טוב, כדאי לבחור בבית כיוון של צבע, זה יכול להיות מחולצה, או מדף בעיתון, או אפילו עפרון צבע, כיוון של צבע שהילד אוהב ואז הולכים לחנות של הצבע, פותחים את המניפה ומוצאים את הצבע שמתאים. כדאי מאד להתמקד בכיוון של צבע, לפני שמגיעים למניפת הצבעים ומתבלבלים לגמרי.

גם מהצביעה עצמה ממליצה לעשות פרוייקט משותף, קח בחשבון, זה ייקח הרבה יותר זמן,בלגן, לכלוך, לעשות את הצביעה ביחד,אבל וזה אבל גדול, זה זמן שמבלים יחד, בלעשות לכם בית ביחד, וזה שווה זהב בתחושה של הילדים שהנה, אבא עושה איתם בית.

את הקיר אפשר לפנק גם במדבקות קיר, יש המון אפשרויות היום, בטאפטים, אפשר להדפיס דברים שהילדה אוהבת עכשיו, ולהדביק על הקיר, חשוב לי להדגיש, המטרה היא לאפשר לילד אוטונומיה על מקום קטן משלו. כמובן אחרי סינון שלך,דברים חיוביים, לא מפחידים, ושעושים טוב בלב. המטרה היא ליצור חמימות, תחושה ביתית והתייחסות לטעם ולרצונות של הילדים שלך.

הצעד הבא הוא להתקין מדף קטן או סטנד ליד המיטה, שוב, מקום שהוא רק שלו, לשים את הספר, או את האבן שמצא ואוהב. וכמובן אור קטן של ליד המיטה.

בעיניי איקאה זה פתרון נורא נח לכל האיבזור כי יש שם הכל. (ולא אני לא מקבלת אחוזים מהם)

וילונות, מאד מוסיף, ומרכך את האוירה, קח מידה של החלון, וגם צלם את החלון, לא לשכוח.

 המלצה שלי, אם אתה בעניין של וילון לחדר ילדים, קח כבר את המידות של כל החלונות שצריכים את הריכוך הזה. וגם בזה איקאה הכי פשוט, המון מבחר וגם עזרה בהבנה של מה מתאים. בגדול בשביל וילון עם קפלים כזה, לוקחים וילון ברוחב פי 3 מרוחב החלון. ובאורך להוסיף מינימום עוד 20 סנטימטר לאורך החלון. 

צריך את המוט לתליית הוילונות ואת המאחזים שמתחברים לקיר/תקרה וגם טבעות/תופסנים שעליהם מחברים את הוילון עצמו. (לשים לב- יש מוטות שניתלים מהתקרה ויש על הקיר) חשוב חשוב ואני אנג'ס על זה, למדוד את החלון וצלם!

שטיח נעים, ממליצה לא יותר מדי צעקני, מה שחשוב זה שיהיה נעים ללכת עליו יחפים ולשבת ולשחק עליו.

אהיל לתאורה המרכזית של החדר

שידה לצעצועים וספרים

ארון בגדים כמובן, לא משנה כמה הם אצלך, תדאג שיהיו בגדים שהם אוהבים בארון אצלך.

שני סטים של מצעים לכל ילד, כריות, שמיכות, שתי מגבות לכל אחת. 

your'e all set , קדימה לעבודה. אתה אלוף! תיכף תארגן את החמימות, הרכות והנעימות בבית שלכם, והילדים מרגישים את האהבה שלך אליהם.

אל תשכח לקחת מידות של החדר, של החלון, של הקירות לצביעה וגם לצלם.

לליווי נקודתי, עין איטלקית, אמפתית ומנוסה בעיצוב, סיבוב קניות ואיבזור ביחד, מוזמן לפנות אליי ונארגן ביחד מקום חמים ביתי ויפה מהבית שלכם.

ZEPO